Zo worden echte marketingdoelstellingen behaald

Wanneer behaalt u het beste resultaat? Dat doet u door de doelstellingen af te stemmen op bewezen omnichannelstrategieën voor customer engagement. Hierdoor wordt u time-to-value versneld en worden er superieure één-op-één-ervaringen aangeleverd om meetbare resultaten te produceren. U kan uw bedrijf nog winstgevender maken door middel van voorspelbare resultaten, door de gepersonaliseerde omnichannelervaringen aan te bieden die uw klanten verdienen. Engagement met uw klanten is één ding, maar een goede doelstellingen maakt het plaatje compleet. Door data uit e-commerce te halen, wordt er via het platform Emarsys Customer Engagement campagnes gerealiseerd met omzetstijging die uw helpen om uw conversies te genereren die de klantwaarde op lange termijn verhogen.

De customer journey

De customer journey bestaat uit een aantal verschillende elementen. Marketeers beheren vanaf één centraal platform al hun omnichannel communicatie. Daarnaast wordt er door middel van A/B-testen en AI-geleide optimalisatie geautomatiseerd, waardoor zo de conversies over verschillende kanalen wordt gestimuleerd. Personalisatie is ook een belangrijk element. Personalisatie gaat niet alleen over de inhoud, maar ook timing van elk bericht is belangrijk. Ervoor zorgen dat uw bericht uw klant bereikt wanneer hij er het meest ontvankelijk voor is, zorgt voor meer engagement. Emarsys helpt u hierbij om de marketing automation software te gebruiken. De software is hier uitermate geschikt voor.

Wat bieden wij?

Emarsys Tactics biedt complete automatisering workflows op basis van use cases. Het omvat end-to-end journeys die triggers, segmenten, personalisatie en zelfs inspirerende campagnes bevat, om uw bedrijf nog winstgevender te maken en te helpen met innoveren. De AI-aangedreven optie zal de gemiddelde ‘engagement rate’ verhogen over een periode van zes maanden. Dit leidt tot een omzetgroei van maar liefst 3,76%. 

Wilt u ook een betere klantervaring creëren? Dat kan. Met de SAP CX-oplossingen. Verspreid door België, Nederland en Spanje zijn er hotspots gecreëerd, gericht op jonge en creatieve startups. Door de rol van technologie te verbinden aan de verwachting van de klant, kan u uw bedrijf continu veranderen in de customer experience. Vandaag de dag is het ontzettend belangrijk om deze up-to-date te houden en uzelf te kunnen onderscheiden. Dit geldt in elke branche. Organisaties begrijpen steeds meer dat hun bedrijf niet meer zonder de laatste technologie kan en sluiten zich daarom massaal aan bij aanbieders die ervoor kunnen zorgen dat de individuele behoeften van de klant in kaart kunnen worden gebracht. De verwachting van de klant blijft alsmaar veranderen, daarom zou uw bedrijf dit ook moeten doen en vereist dit een noodzakelijke transformatie.

Meer van auteur

Gerelateerde blogs

Laatste berichten

Online gokken in Nederland

Wat zijn online gokkasten in Nederland en hoe werken ze? Online gokkasten in Nederland zijn de laatste jaren steeds...

Het belang van employer branding

Wat is employer branding en waarom is het belangrijk? Employer branding is de praktijk van het ontwikkelen en bevorderen...

Met deze supplementen kan je succesvoller presteren in de sportschool

Sporten is voor iedereen ontzettend belangrijk. Door genoeg in beweging te blijven zal je voor een gezond lichaam gaan zorgen. Iedereen heeft echter een...