Zo worden echte marketingdoelstellingen behaald

Wanneer behaalt u het beste resultaat? Dat doet u door de doelstellingen af te stemmen op bewezen omnichannelstrategieën voor customer engagement. Hierdoor wordt u time-to-value versneld en worden er superieure één-op-één-ervaringen aangeleverd om meetbare resultaten te produceren. U kan uw bedrijf nog winstgevender maken door middel van voorspelbare resultaten, door de gepersonaliseerde omnichannelervaringen aan te bieden die uw klanten verdienen. Engagement met uw klanten is één ding, maar een goede doelstellingen maakt het plaatje compleet. Door data uit e-commerce te halen, wordt er via het platform Emarsys Customer Engagement campagnes gerealiseerd met omzetstijging die uw helpen om uw conversies te genereren die de klantwaarde op lange termijn verhogen.

De customer journey

De customer journey bestaat uit een aantal verschillende elementen. Marketeers beheren vanaf één centraal platform al hun omnichannel communicatie. Daarnaast wordt er door middel van A/B-testen en AI-geleide optimalisatie geautomatiseerd, waardoor zo de conversies over verschillende kanalen wordt gestimuleerd. Personalisatie is ook een belangrijk element. Personalisatie gaat niet alleen over de inhoud, maar ook timing van elk bericht is belangrijk. Ervoor zorgen dat uw bericht uw klant bereikt wanneer hij er het meest ontvankelijk voor is, zorgt voor meer engagement. Emarsys helpt u hierbij om de marketing automation software te gebruiken. De software is hier uitermate geschikt voor.

Wat bieden wij?

Emarsys Tactics biedt complete automatisering workflows op basis van use cases. Het omvat end-to-end journeys die triggers, segmenten, personalisatie en zelfs inspirerende campagnes bevat, om uw bedrijf nog winstgevender te maken en te helpen met innoveren. De AI-aangedreven optie zal de gemiddelde ‘engagement rate’ verhogen over een periode van zes maanden. Dit leidt tot een omzetgroei van maar liefst 3,76%. 

Wilt u ook een betere klantervaring creëren? Dat kan. Met de SAP CX-oplossingen. Verspreid door België, Nederland en Spanje zijn er hotspots gecreëerd, gericht op jonge en creatieve startups. Door de rol van technologie te verbinden aan de verwachting van de klant, kan u uw bedrijf continu veranderen in de customer experience. Vandaag de dag is het ontzettend belangrijk om deze up-to-date te houden en uzelf te kunnen onderscheiden. Dit geldt in elke branche. Organisaties begrijpen steeds meer dat hun bedrijf niet meer zonder de laatste technologie kan en sluiten zich daarom massaal aan bij aanbieders die ervoor kunnen zorgen dat de individuele behoeften van de klant in kaart kunnen worden gebracht. De verwachting van de klant blijft alsmaar veranderen, daarom zou uw bedrijf dit ook moeten doen en vereist dit een noodzakelijke transformatie.

Meer van auteur

Gerelateerde blogs

Laatste berichten

Horeca-inrichting, waar let ik op?

Ben je een startende ondernemer? Dan kan het voorkomen dat je een lager instapbudget hebt. Een horeca-inrichting kost over het algemeen veel geld. Vaak...

Wil je een auto huren voor een dag? Denk aan Greenwheels!

Een auto huren voor een dag was voorheen een hele onderneming. Je moest er een hele procedure voor doorlopen. Je moest je ergens op...

Hoe kan je het beste zeldzame Pokémon kaarten vinden?

Als jij Pokémon kaarten aan het verzamelen bent dan wil je natuurlijk over zoveel mogelijk verschillende zeldzame Pokémon kaarten beschikken die je collectie waardevoller...