Laat je bedrijf zien via polaroid

Als bedrijf laten zien waar je voor staat is tegenwoordig niet even makkelijk. Je hebt veel meer ruimte om creativiteit in te zetten maar dat zorgt ook voor meer concurrentie. Een polaroid is een super toffe manier om je te onderscheiden als het gaat over reclame maken.

Persoonlijk

Steeds meer jongeren zijn meer geïnteresseerd in een meer analoge wereld. Zeker als het gaat om foto’s zie je dat er een verandering plaats aan het vinden is. Een voorbeeld van deze verandering is het maken van foto’s, vooral de manier waarop. In plaats van dat mensen de hele tijd op hun telefoon foto’s maken, nemen ze een polaroid mee op vakantie. Vooral omdat de foto dan veel meer gekoppeld wordt aan een herinnering, er zelfs echt onderdeel van wordt. Dus het is een enorm goede investering om met polaroid reclame te maken. Mensen, vooral jongeren, vinden het echt hartstikke leuk als er een analoge foto is die ze meteen in handen krijgen en waar ze samen op staan.

Mensen nemen het mee

Je bedrijfsnaam op het frame van een polaroid evenement hebben staan is de perfecte manier om er subtiel voor te zorgen dat de naam van je bedrijf langs heel veel ogen gaat. Dat komt vooral omdat mensen de polaroid van het evenement meenemen naar huis en deze daar ergens ophangen. Het voordeel van een polaroid is dat men het ’t ook waard vindt om ze op te hangen. Het is toch een foto met je gezelschap, die wil je liever niet kwijt raken. En wat gebeurt er als er een leuke polaroid aan de muur hangt? Mensen gaan er naar kijken! En dat is precies wat je wilt als het gaat over zichtbaarheid en over subtiel reclame maken.

Meteen resultaat

Een foto op de telefoon is meteen gemaakt, maar die heb je niet meteen in je letterlijk handen. Daardoor vergeet je de foto’s sneller. Ze verdwijnen immers tussen de rest van de foto’s. Dat is meteen ook het voordeel van polaroid. Met een instant photoframe heb je meteen een concreet object dat je kan koppelen aan het evenement. Het resultaat is dus niet echt dat de foto gemaakt wordt, maar dat je het meteen in je handen kan krijgen

Doelgroep

En het is ook nog de perfecte manier om je doelgroep te bereiken. Stel je voor je doelgroep zijn veertigplussers met een bepaalde achtergrond, dan kun je op festivals waar veel bezoekers onder die doelgroep vallen, heel goed bereiken.

Meer van auteur

Gerelateerde blogs

Laatste berichten

Met Pink Gellac zien je nagels eruit als om door een ringetje te halen!

Heb jij ook je slippers alweer uit de kast gehaald om er deze zomer op te kunnen lopen? Of heb je jezelf eens een...

Hoe match ik oorbellen bij mijn outfit?

Als je een leuk outfit hebt samengesteld, wil je er natuurlijk ook goed bij lijken. Een paar mooie oorbellen kunnen het verschil maken tussen...

Kamerplanten: de voordelen

De tijd van planten in de achtertuin is niet voorbij, maar er komen wel steeds meer planten in woningen. Dit is niet zonder reden,...